wtorek, 8 listopada 2016

Mentalność tłumu na momio.

Witam.
Dzisiaj poruszę kwestie 'mentalności tłumu' na momio, tzn. 'jak inni to ja też..'
Ogólnie jakiś czas temu zrobił się ogromny wysyp hashtagów typu: #malinkaart, #bazgroły_malinki, #malinka_rysuje itd. Nie uważam żeby było to coś negatywnego. Jednak przeraża mnie trochę ta mentalność tłumu na momio. Rozumiem, że ktoś może mieć talent do rysowania(w jakimkowliek stylu), i że czasem potrzebujemy trochę atencji(uwagi) innych. Dużo osób pisze "jak inni to ja też...", bez urazy, ale czy jak inni skoczą z mostu, to Ty też? Naprawdę przepraszam za ten tekst, wiem że tak mówią wasi rodzice(niektórzy), ale najbardziej mi się z tym skojarzyło. Zadziwia mnie to, że niektórzy zatracają swoją własną wolę i wykonują cały czas polecenia innych, nie umieją się wyłamać z tego schematu, którym teraz są np. te hashtagi z rysunkami. Ja sama bardzo lubię rysować i często w wolnym czasie rysuje, więc rozumiem dlaczego wrzucacie te rysunki itd(bo są piękne, kocham sztukę), lecz najwyższy czas(nie mówię, że macie zaraz z tym skońćzyć) wyłamać się ze schematu i wymyślić coś nowego. Może to właśnie Ty zapoczątkujesz jakiś super, nowy, bardzo popularny hashtag? Nie chodzi mi o to, że macie zaprzestać rysować, chodzi mi o to, abyście uruchomili swoją wyobraźnię i wybrnęli poza schemat.
A co wy sądzicie na ten temat? Piszcie śmiało, jestem ciekawa waszych opinii!
Dziękuję za przeczytanie, miłego dnia życzę!
*Grafika stworzona przez Okularniczkaaa

3 komentarze:

  1. Mam podobne zdanie, też mi się to nie podoba. Ludzie, trochę oryginalności!
    `Okularniczkaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się super czytało. Jak ja lubię kiedy wyrażasz swoje zdanie na jakiś temat.

    ~miastowa

    OdpowiedzUsuń