czwartek, 2 lutego 2017

#MostWanted - pojawiła się dostawa, a w niej to, co chciałam kupić, ale to było za szafiry





Właśnie pojawiła się dostawa #MostWanted. Ubrania mi się bardzo podobają. Mogli tylko zrobić tak, żeby to można było zawsze kupić, nie tylko przez 5/6 dni. Coś, co mam w oryginale:

 

Ta właśnie sukienka. Była do kupienia, gdy się dopiero pojawiły szafiry, a więc w kwietniu 2016 roku. Ale wtedy nie była biała. Była czarna. Jak ktoś jej jeszcze nie widział w oryginale, teraz może:





  Zrobiłam ciekawą stylizację z tą sukienką. Właściwie to niesprawiedliwe, że biała wersja jest za szafiry, powinna być za ok.250 diax! A przez szafiry nie mogę jej kupić.


Druga rzecz to ta, która była latem 2016. Była wtedy za szafiry. O co chodzi? O to:                         




  Fajne, prawda? Tylko przez te ceny mogę kupić coraz mniej ubrań na momio. ALE MUSZĘ TO MIEĆ!!!!!!!!!!!!! 




A Wy, co MUSICIE kupić?


To logo zaczyna mi się juz nudzić, chyba poproszę Okularniczkę o nowe



2 komentarze:

  1. Kiedys i tak by e zygi kosztowaly trzy szafiry, powinnas sie cieszyc ze sa za diax



    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukieneczka czarna jest jak dla mnie ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń