sobota, 18 lutego 2017

Outfit#2-Kolekcja zimowa

Nowe powitanie
Cześć!Z tej strony RateChan jak widać po przywitaniu.W dzisiejszym poście zajmę się nowym motywem-Kolekcją zimową.Oraz zrobie tradycyjnie looki związane z nim.
Przepraszam,że nie było walentynkowego outfitu!
OCENA MOTYWU

Tak! Wreszcie dodali nowy motyw!
Ehh..i znów coś związanego ze sportem !Ile można?!
Nie podoba mi się ten motyw,jedyne co jest piękne,śliczne*-* ładne to włosy.
Na głowie jednego z chłopców jest takie dziwne coś wtf co to jest  DZIWNA czapka.
Bardzo mi się to nie podoba...
To wygląda jak motyw ,,Uciekinierzy z Kraszek"
Kraszki-Szpital psychiatryczny XDDD.
Na obrazku widzimy dwie dziewczyny-skupmy się na tej z warkoczem.

Jak widzimy tych włosów w sklepie nie ma-są jedynie te długie.
Ale na pewno jeszcze się pojawią ;) .
Oceniam motyw na
5-/10

OUTFIT'Y

Myślę,że to najbardziej wyczekiwana część posta.
Nie przedłużając:
1.


2.

Oliwia ale ty jesteś chamska,nawet słowa o tym nie napiszesz -;___;
No więc to na tyle z mojej strony.
Papatki XD :*
nie chce mi się robić loga,po tym jak mi się nie zapisał ;/




5 komentarzy:

  1. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie, annellia-msp.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Masa emotikon i przekreśleń wygląda bardzo nieestetycznie, opisy też by się przydały.
    Popracuj nad tym.

    world-of-lyenne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Skreślenia rażą w oczy



    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń